به گزارش «حیات»، به منظور پایش رفتار حرفهای با ارباب رجوع در مراکز خدمترسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و در اقدامی نظارتی و به منظور سنجش سطح کیفیت تعامل و رفتار کارکنان و مدیران بنیاد شهید با جامعه معزز هدف، بازدید سرزده انجام شد.
این بازدید از مناطق 1 و 3 بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و با حضور تیمی مشترک از بازرسان فوریتهای اداری سازمان اداری و استخدامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد تا نگاهی فرابخشی به کیفیت خدمترسانی در بنیاد داشته باشد.
در جریان این بازدید، تیم ناظر با جمعی از ایثارگران و مراجعان حاضر در محل گفتوگوی مستقیم داشتند و مسائل و درخواستهای آنان را از نزدیک مشاهده کردند و به چند پرونده حساس و چالشی رسیدگی میدانی شد.
مهمترین بخش این ارزیابی، پایش غیرمستقیم نحوه پاسخگویی کارکنان و مدیران بنیاد با مراجعان بود. این روش، تصویر واقعی از کیفیت برخوردها و میزان رعایت اصول هفتگانه سامانه فواد 128 برای ارائه خدمت به ایثارگران را در اختیار بازرسان قرار داد.
سنجش میزان آگاهی و شناخت کارکنان از محتوای سامانه فواد 128 و شناسایی میزان تبلور اهداف فواد در رفتارهای عملیاتی کارکنان، بخش دیگری از این بازدید بود. این بازدید میدانی با هدف شفافیت، اصلاح فرآیندها و افزایش رضایتمندی جامعه هدف طی 3 ساعت انجام شد و گزارش کامل آن جهت پیگیریهای بعدی، در دستور کار مراجع ذیصلاح قرار گرفت.
انتهای پیام/
ارائه خدمات به ایثارگران با سامانه فواد 128
بازدید سرزده از مراکز خدمترسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به منظور «ارزیابی میزان رعایت اصول هفتگانه سامانه فواد 128 برای ارائه خدمت به ایثارگران» انجام شد.
نظر شما